Vacatures

Wil je meewerken vanuit ons kantoor in Nederland?
Kijk hieronder of er functies bij jou aansluiten:

Medewerker sponsorrelaties m/v

(Almere, 28-32 uur per week)

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en wil jij je inzetten voor kansarme gezinnen, kinderen en ouderen in Oost-Europa? Ben jij daarbij servicegericht en communicatief sterk? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Ons team bestaat uit zeventien enthousiaste en gedreven collega’s die samen elke dag hard werken aan het realiseren van onze missie. Samen met je collega medewerker sponsorrelaties ben jij verantwoordelijk voor de dagelijkse contacten met onze sponsors. Via e-mail, telefoon en in persoonlijk contact sta je sponsors te woord, beantwoord je vragen en zorg je voor blijvende betrokkenheid. Je vindt het een uitdaging om sponsors aan ons werk te verbinden en je zet je in om de relatie tussen de sponsor en het gezin of kind te versterken. Met jouw communicatieve vaardigheden en relatie- en servicegerichte manier van werken overtref je de verwachtingen van onze sponsors.

Specifieke verantwoordelijkheden
  • Je bent verantwoordelijk voor de communicatie met de sponsors in Nederland en België en voor de communicatie tussen deze sponsors en hun gezinnen en kinderen in de programmalanden
  • Je zorgt voor een up-to-date sponsoradministratie
We zoeken jou als jij…
  • gemakkelijk initiatief neemt, denkt in oplossingen en goed bent in organiseren
  • relatiegericht, flexibel, nauwkeurig en creatief bent
  • goed kunt samenwerken en zelfsturend je taken oppakt
  • enkele jaren ervaring hebt met klantencontact en bij voorkeur met CRM-systemen
  • ervaring of affiniteit hebt met ontwikkelingssamenwerking en/ of Oost-Europa
  • uitstekend Nederlands en Engels spreekt en schrijft
  • enthousiast bent over onze missie, visie en werk en leeft en werkt vanuit je christelijk geloof
  • minimaal een mbo-opleiding in bijvoorbeeld een marketing, communicatie of commerciële richting hebt
Ons aanbod

Kom je bij ons werken dan kun je rekenen op:

  • de kans om in actie te komen tegen armoede en eenzaamheid
  • een inspirerende en uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid
  • gedreven en betrokken collega’s en een internationale werkomgeving
  • ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling
  • een jaarcontract met uitzicht op een dienstverband voor onbepaalde tijd
  • een prima salaris van minimaal €2.450,- en maximaal €3.100,- (o.b.v. een fulltime dienstverband van 39 uur per week),
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden, 27 vakantiedagen, flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels thuis te werken
Vragen en solliciteren

Spreekt deze uitdagende functie je aan en herken jij je in het profiel? Dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet. In je cv en motivatiebrief weet je ons te overtuigen van je professionaliteit en geschiktheid voor de functie. Ook lezen we graag over je motivatie om vanuit je christelijk geloof bij ons aan de slag te gaan. Je kunt je sollicitatie uiterlijk 22 mei richten aan David Karelse via d.karelse@karelserecruitment.nl. Heb je nog vragen over deze functie, dan staat David je graag te woord (06-82568838).

Zending over Grenzen verwacht van haar medewerkers dat zij zich integer gedragen en zorgvuldig rekening houden met de rechten en belangen van anderen. Het opvragen van referenties en een praktijkopdracht maken onderdeel uit van de procedure. Bij aanname vragen we je om een Verklaring omtrent Gedrag.

Zending over Grenzen is een internationaal netwerk van christenen, dat praktische en geestelijke hulp biedt aan mensen die buitengesloten of eenzaam zijn en in armoede leven. We stellen hen in staat en bemoedigen hen om uit de armoede te komen. Daarbij delen we de hoop die we vinden in Jezus Christus. Zending over Grenzen helpt mensen in Albanië, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Moldavië, Oekraïne en Roemenië.

Medewerker Frontoffice (vrijwilliger)

Ben je per week voor twee of drie dagdelen van 4 uur per week beschikbaar? Dan zijn we op zoek naar jou!

We zoeken twee of drie vrijwilligers die met name vanwege pieken in het werk de telefoon kunnen aannemen en administratieve werkzaamheden willen verrichten. Het is jouw taak om onze donateurs aan de telefoon en per e-mail te woord te staan. Je bent dus het eerste aanspreekpunt. Voor specifieke vragen verbind je uiteraard door.

Wat vragen we van jou?
  • Je wilt graag twee of drie dagdelen per week bij ons werken, bij voorkeur 's morgens op wo/vr en 's middags op di/wo/do/vr
  • Je hebt ervaring met werken aan een receptie (telefoon en e-mail)
  • Je bent handig met computerprogramma's, zoals Windows, Outlook en het liefst met een databaseprogramma (maar dat kunnen we je ook leren)
  • Je bent in staat om informatie jezelf snel eigen te maken
  • Je bent communicatief, klantgericht, vriendelijk, invoelend en stressbestendig
Wat bieden we jou?
  • Een prettige werksfeer en betrokken collega's
  • Eventueel een vrijwilligersvergoeding
  • Afwisselende, uitdagende werkzaamheden

Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Renny van der Sleen, telefoon 036-5363615. Je sollicitatiebrief met CV ontvangen we graag per e-mail aan sollicitaties@zendingovergrenzen.nl.

Help ons mee om levens te veranderen in Oost-Europa

LEES ONZE VERHALEN

Het laatste nieuws

Help mee met het verspreiden van hoop en liefde