Vacatures

Wil je meewerken vanuit ons kantoor in Nederland?
Kijk hieronder of er functies bij jou aansluiten:

Administratief medewerker nalatenschappen

(Almere, 24-32 uur per week)

Hou jij van goed geregelde zaken en leg jij gemakkelijk contact met mensen? En wil jij je inzetten voor kansarme gezinnen, kinderen en ouderen in Oost-Europa? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Ons team bestaat uit zeventien enthousiaste en gedreven collega’s die samen elke dag hard werken aan het realiseren van onze missie. Jaarlijks ontvangen wij, naast andere inkomsten uit fondsenwerving, legaten, erfstellingen, periodieke schenkingen en grotere giften van betrokken relaties die onze missie ondersteunen. Je assisteert onze directeur bij alle werkzaamheden die hierbij komen kijken. 

Dit betekent praktisch gezien dat je...
  • verantwoordelijk bent voor het begeleiden van het proces en de administratieve afhandeling van legaten, erfstellingen en periodieke schenkingen;
  • bezoekafspraken maakt tussen de directeur en onze relaties ten behoeve van nalatenschappen;
  • contact onderhoudt met notariskantoren, executeurs en nabestaanden;
  • contact onderhoudt met (toekomstige) schenkers en relaties die ons werk met grotere giften ondersteunen (major donors);
  • andere voorkomende administratieve werkzaamheden uitvoert.
We zoeken jou als jij…
  • gemakkelijk overzicht houdt, analytisch vermogen hebt en secuur werkt;
  • integer, empathisch, relatiegericht en dienstverlenend ingesteld bent;
  • communicatief vaardig bent, goed met diverse mensen samenwerkt en gemakkelijk verbinding weet te leggen;
  • enthousiast over onze missie, visie en ons werk bent en leeft en werkt vanuit je christelijke geloof;
  • bij voorkeur kennis van en ervaring hebt met legaten, erfstellingen en periodieke schenkingen, of bereid bent én het interessant vindt om je dit eigen te maken; 
  • uitstekend Nederlands en Engels spreekt en schrijft.
Wat bieden wij jou:

Kom je bij ons werken dan kun je rekenen op:

  • de kans om in actie te komen tegen armoede en eenzaamheid;
  • een inspirerende en uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid;
  • gedreven en betrokken collega’s en een internationale werkomgeving;
  • ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling;
  • een jaarcontract met uitzicht op een dienstverband voor onbepaalde tijd;
  • een salaris van €2.700,- tot €3.300,- (o.b.v. fulltime, 39 uur per week), goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een goede pensioenregeling, 27 vakantiedagen, flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels thuis te werken.
Vragen en solliciteren

Spreekt deze functie je aan en herken jij je in het profiel? Stuur dan uiterlijk 3 oktober 2022 je sollicitatie naar David Karelse via d.karelse@karelserecruitment.nl. We lezen in je brief graag over je motivatie om vanuit je christelijke geloof bij ons te gaan werken. Heb je nog vragen over deze functie dan staat David je graag te woord (06-825 688 38).

Zending over Grenzen verwacht van haar medewerkers dat zij zich integer gedragen en zorgvuldig rekening houden met de rechten en belangen van anderen. Bij aanname vragen we je om een Verklaring Omtrent het Gedrag.

Zending over Grenzen is een internationaal netwerk van christenen, dat praktische en geestelijke hulp biedt aan mensen die buitengesloten of eenzaam zijn en in armoede leven. We stellen hen in staat en bemoedigen hen om uit de armoede te komen. Daarbij delen we de hoop die we vinden in Jezus Christus. Zending over Grenzen helpt mensen in Albanië, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Moldavië, Oekraïne en Roemenië.

Medewerker Frontoffice (vrijwilliger)

Ben je per week voor twee of drie dagdelen van 4 uur per week beschikbaar? Dan zijn we op zoek naar jou!

We zoeken twee of drie vrijwilligers die met name vanwege pieken in het werk de telefoon kunnen aannemen en administratieve werkzaamheden willen verrichten. Het is jouw taak om onze donateurs aan de telefoon en per e-mail te woord te staan. Je bent dus het eerste aanspreekpunt. Voor specifieke vragen verbind je uiteraard door.

Wat vragen we van jou?
  • Je wilt graag twee of drie dagdelen per week bij ons werken, bij voorkeur 's morgens op wo/vr en 's middags op di/wo/do/vr
  • Je hebt ervaring met werken aan een receptie (telefoon en e-mail)
  • Je bent handig met computerprogramma's, zoals Windows, Outlook en het liefst met een databaseprogramma (maar dat kunnen we je ook leren)
  • Je bent in staat om informatie jezelf snel eigen te maken
  • Je bent communicatief, klantgericht, vriendelijk, invoelend en stressbestendig
Wat bieden we jou?
  • Een prettige werksfeer en betrokken collega's
  • Eventueel een vrijwilligersvergoeding
  • Afwisselende, uitdagende werkzaamheden

Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Renny van der Sleen, telefoon 036-5363615. Je sollicitatiebrief met CV ontvangen we graag per e-mail aan sollicitaties@zendingovergrenzen.nl.

Help ons mee om levens te veranderen in Oost-Europa

LEES ONZE VERHALEN

Het laatste nieuws

Help mee met het verspreiden van hoop en liefde