Vacatures

Wil je meewerken vanuit ons kantoor in Nederland?
Kijk hieronder of er functies bij jou aansluiten:

Kom jij in actie tegen armoede en eenzaamheid? Om ook in de toekomst onze relaties blijvend te inspireren en te motiveren voor kansarme gezinnen, kinderen en ouderen in Oost-Europa zijn wij op zoek naar een enthousiaste en ervaren

content marketeer

(Almere, 28-36 uur per week)

Wat ga je doen?

Als onze online content marketeer ben jij verantwoordelijk voor een sterke online aanwezigheid van Zending over Grenzen. Je benadert op een persoonlijke manier onze bestaande achterban en verbindt nieuwe doelgroepen aan ons werk. Je ontwikkelt campagnes en concepten en neemt ons mee op nieuwe marketingwegen. Met jouw ervaring en kennis van moderne marketing help je ons om meer mensen te leren kennen, dichtbij hen te komen en ze te betrekken bij ons werk.

Dit betekent dat je:

  • Content voor onze social mediakanalen maakt die goed aansluit bij onze doelgroep;
  • Zelfstandig onze (online) marketingactiviteiten ontwikkelt en uitvoert;
  • Diverse donor-journeys ontwikkelt, voedt en de contactmomenten met onze achterban optimaliseert;
  • Een contentplanning maakt voor social media, gericht op zichtbaarheid en interactie;
  • Data-analyses en segmentaties uitvoert, kansen identificeert en mogelijke verbeteringen test.
Jouw profiel
  • Je bent goed in het creatief maken van online content;
  • Je hebt ervaring met marketing automation, social media (o.a. Facebook Ads Manager), online adverteren (o.a. Google Grants) en websiteoptimalisatie;
  • Je schrijft makkelijk (SEO) teksten én bent enthousiast over cijfers en data-analyse;
  • Je wilt in actie komen tegen armoede en eenzaamheid in Oost-Europa;
  • Je hebt goede (interculturele) communicatieve vaardigheden in het Nederlands en het Engels;
  • Je hebt een relevante opleiding op hbo-niveau;
  • Je leeft en werkt vanuit je christelijk geloof en je kunt je helemaal vinden in onze missie, visie en kernwaarden.
Succesfactoren
  • Initiatief
  • Klantgerichtheid
  • Analyse
  • Resultaatgericht
  • Innovatie
  • Samenwerken
  • Integriteit
Ons aanbod

Kom je bij ons werken dan kun je rekenen op:

  • Een bijzondere kans om in actie te komen tegen armoede en eenzaamheid;
  • Gedreven en betrokken collega’s en een internationale werkomgeving;
  • Een prettige, informele en samenwerkingsgerichte werksfeer;
  • Ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling;
  • 27 vakantiedagen, flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken;
  • Een jaarcontract met uitzicht op een dienstverband voor onbepaalde tijd;
  • Een prima salaris van minimaal € 2.600,- en maximaal € 3.900,- o.b.v. een fulltime dienstverband (39 uur per week) en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Vragen en solliciteren

Spreekt deze uitdagende functie je aan en herken jij je in het profiel? Dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet. In je cv en motivatiebrief weet je ons te overtuigen van je professionaliteit en geschiktheid voor de functie. Ook lezen we graag over je motivatie om vanuit je christelijk geloof bij ons aan de slag te gaan.

Je kunt je sollicitatie uiterlijk 24 maart 2021 richten aan David Karelse via d.karelse@karelserecruitment.nl. Heb je nog vragen over deze functie, dan staat David je graag te woord op 06-82568838. De eerste sollicitatiegesprekken staan gepland op 6 april 2021.

Zending over Grenzen verwacht van haar medewerkers dat zij zich integer gedragen en zorgvuldig rekening houden met de rechten en belangen van anderen. Het opvragen van referenties maakt onderdeel uit van de procedure. Bij aanname vragen we je om een Verklaring omtrent Gedrag.

Medewerker Frontoffice (vrijwilliger)

Ben je per week voor twee of drie dagdelen van 4 uur per week beschikbaar? Dan zijn we op zoek naar jou!

We zoeken twee of drie vrijwilligers die met name vanwege pieken in het werk de telefoon kunnen aannemen en administratieve werkzaamheden willen verrichten. Het is jouw taak om onze donateurs aan de telefoon en per e-mail te woord te staan. Je bent dus het eerste aanspreekpunt. Voor specifieke vragen verbind je uiteraard door.

Wat vragen we van jou?
  • Je wilt graag twee of drie dagdelen per week bij ons werken, bij voorkeur 's morgens op wo/vr en 's middags op di/wo/do/vr
  • Je hebt ervaring met werken aan een receptie (telefoon en e-mail)
  • Je bent handig met computerprogramma's, zoals Windows, Outlook en het liefst met een databaseprogramma (maar dat kunnen we je ook leren)
  • Je bent in staat om informatie jezelf snel eigen te maken
  • Je bent communicatief, klantgericht, vriendelijk, invoelend en stressbestendig
Wat bieden we jou?
  • Een prettige werksfeer en betrokken collega's
  • Eventueel een vrijwilligersvergoeding
  • Afwisselende, uitdagende werkzaamheden

Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Renny van der Sleen, telefoon 036-5363615. Je sollicitatiebrief met CV ontvangen we graag per e-mail aan sollicitaties@zendingovergrenzen.nl.

Help ons mee om levens te veranderen in Oost-Europa

LEES ONZE VERHALEN

Het laatste nieuws

Help mee met het verspreiden van hoop en liefde